28 thoughts on “THE DOG HOUSE MEGAWAYS AÇIĞINI BULDUM SINIRSIZ PARA KAZANMA TAKTİĞİ”
  1. Taner Tolga Tarlacı says:

    KUFURLERIN EFSANE REIS BUM

  2. dadaş erzurum says:

    Şansın hep boyle olsun ben kumar oynamıyacam ayakkabılarım yazlık cok üşüyorum bana senden fazla istemiyorum bir kışlık bot ayakkabı parası yollarmısın ölmüşlerin Hayrina papara 1808010078

  3. Hokkabaz 7 says:

    Bol şans abi

  4. Mehmet ALKAÇ says:

    Burda daha önce iyi almıştın canlı tvich de

  5. Celil Öktem says:

    şansın daima bol olsun 1825540504

  6. Hasan Pehlivan says:

    Reis devammm Warlock185

  7. Furkan Başköylü says:

    Reisim 6451154024

  8. Furkan Başköylü says:

    Gör be kral

  9. Ali Kaya says:

    Tebrikler abi efsane bir kazanc olmus

  10. kaan can says:

    Site öneren kişilerden kimseye hayır gelmez şikayet edin

  11. ahmet duzgıder says:

    Bu makinalarda açık maçık olmaz bırakın bu işleri :)) kimse bu videodaki gibi olur deyip deste deste para basmasın. Sonra dübürümü kızarttı dog house diye ağlar gezersiniz . :)))

  12. mustafa erdoğan says:

    Helal olsun abi hersey gonlunce olsun 2006660966

  13. Casino Sinner says:

    kardeşim güzel oyunmuş bende denedim… şansın bol olsuın,

  14. İsmail Aydın says:

    Evlerinde esya yok bombos oda yanki yapiyo

  15. black white says:

    yapıyorsun Ustam bu sporu ya nazar değmesin inşallah bol kazançlar dilerim

  16. Fatih Saglam says:

    Şansın bol olsun likarbar81

  17. Okan Ulaş says:

    Bol şanslar kral şansın daim olsun

  18. Berkay Temel says:

    misss bereket çarpsın

  19. Hakan gkts says:

    Kral iyi yakaladın bence tesasüf değil bu taktik tebrikler şansın daim Olsun

  20. Ramon3464 says:

    Taktik guzelmis tebrikler

  21. Olcay Arslan says:

    Bol şans reis ben kumar oynamak için istemiyorum benim 2yaşında omurilik hastası kızım var ilaç parası versen minnettar kalırım şimdiden Allah razı olsun 1416619643

  22. Semih Coşkun says:

    Kazancın bol olsun başkan

  23. Kamer Altın says:

    Selamlar sansiniz bol olsunnn (1497197804)

  24. Mert Bozkurt says:

    tebrikler esco tıktıktık mause sesi güzelmiş 🙂

  25. bilgehan görgöz says:

    Bol kazançlar kral..

  26. Süleyman i says:

    2074112862 kazancın daim olsun bolşanşlar diliyorum.

  27. Esat Dinç says:

    Selamünaleyküm kral adamsın kardeş hayırlı kazançlar daima1537857294

  28. Bilal Yıldırım says:

    Şansın bol olsun kral valla çok ihtiyacım var beni gör artık ya cevap yazsan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *